Contact
Mailen, bellen of bezoeken, u bent van harte welkom!
E-mailadres
Algemeen | info@coverum.nl |
Telefoon- en faxnummer
Telefoon | 036 – 210 01 20 |
Fax | 036 – 210 01 29 |
Adres
Bezoekadres |
Remmingweg 6B 1332 BE Almere |
KvK-nummer: 66163498 | Btw-nummer: NL856422575B01 |
Contactformulier
Vul onderstaand formulier in om direct met Coverum in contact te komen.
Klachtenprocedure:
Coverum streeft ernaar de dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken, bejegening en informatievoorziening een rol. Bent u, als klant, ontevreden over onze dienstverlening?
Dan kunt u een klacht indienen via het daarvoor ontworpen klachtenformulier.
We vinden het belangrijk dat u uw klacht snel kenbaar kunt maken.
Indienen klacht
Coverum beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.
Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht, heeft Coverum een duidelijke klachtenprocedure.
Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk in te dienen, omdat uw tekst dan het uitgangspunt is van de behandeling en niet een eventuele interpretatie van de klacht door een werknemer. U ontvangt binnen zeven werkdagen een ontvangstbevestiging.
Uitzonderingen
Twee situaties zijn uitgezonderd van de klachtenprocedure:
- Een claim betreffende financiële schade die u door toedoen van Coverum meent te hebben opgelopen.
- Vragen of opmerkingen over een factuur. Hiervoor kunt u terecht bij uw accountmanager en/of via info@coverum.nl